Subject: Taotlus liiklusväliseks tegevuseks
From: "Tarmo Luik" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 6 May 2025 13:23:50 +0300

Tere,

Töövõtja AS Terrat esitab taotluse liiklusväliseks tegevuseks seoses
projektiga „Valtust reovee juhtimiseks Rapla ühiskanalisatsiooni
reoveepumpla ja survetorustiku projekteerimine“  (töö nr 1533/25).

Vastav taotlus lisatud kaaskirjaga.

Lugupidamisega / Best regards

Tarmo Luik

Projektijuht

GSM +372 52 98 511

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

AS TERRAT
Meistri tee 4, Tutermaa küla, Harku vald, 76617, Harjumaa.
Reg nr: 10095208

E-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

Üldtelefon:    679 0977

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.